Thursday, October 7, 2010

PRAKATA

Terlebih dahulu saya bersyukur dan berterima kasih kepada tuhan kerana tanpa limpah kurnia-Nya saya tidak dapat menyiapkan kerja kursus ini dengan lengkap dan sempurna.Seterusnya,saya berterima kasih kepada pihak- pihak tertentu yang menolong saya menyiapkan kerja kursus PENGURUSAN PENGANGKUTAN ini.


        Saya berterima kasih kepada pensyarah Bahasa Melayu Pengurusan kerana tanpa bertolongan dan tunjuk ajar beliau saya tidak dapat menyiapkan kerja kursus ini. Saya mengalami banyak kerumitan dan kesusahan semasa membuat kerja kursus ini.

        Disamping itu, saya juga ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada rakan sebaya saya yang memberi kerjasama dan membantu untuk menyempurnakan tugasan ini.

Selain itu, saya juga telah mendapat banyak pengetahuan dengan membuat kajian tindakan ini. Disampin itu, saya juga mengetahuai tentang pengurusan pengangkutan.

No comments:

Post a Comment